Α.Γ.Σ. ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ

Muay Thai Fitness

muay thai fitness
Εκπαιδευτής: Λαέρτης Θανάση

Τι είναι το Muaythai Fitness

Το Muaythai Fitness είναι μια κατηγορία προπόνησης που συνδυάζει το Muaythai με γρήγορο καρδιακό ρυθμό. Αυτή η προπόνηση υψηλής δυναμικής, προκαλεί τόσο τον αρχάριο όσο και τον υψηλού επιπέδου  αθλητή.

Φτιάξτε την αντοχή σας, βελτιώστε το συντονισμό και την ευελιξία σας, και κάψτε θερμίδες καθώς χτίζετε μυϊκό ιστό με αυτή τη διασκεδαστική αλλά και δυναμική προπόνηση. Ένας έμπειρος εκπαιδευτής θα σας διδάξει ασκήσεις Muaythai cardio που εκτελούνται γρήγορα με συνοδεία μουσικής. Διαρκεί 30’-60’. Όλες οι ασκήσεις πραγματοποιούνται στον αέρα ή πάνω σε στόχους. Επίσης συνδυάζονται και ασκήσεις με βάρη σε συνδυασμό με Cross Fit. Είναι ασκήσεις υψηλής δυναμικής που μπορούν να σας βοηθήσουν να κάψετε από 350 έως και 800 θερμίδες ανά ώρα. Ο αυξημένος καρδιακός σας ρυθμός θα κινηθεί σε έντονη παλμική ζώνη και θα επιτύχει καρδιαγγειακή ρύθμιση της καρδιά σας,  γεγονός  που θα  βελτιώσει κατά πολύ την αντοχή σας.

Επίσης μπορεί να σας βοηθήσει να έχετε ένα καθημερινό έλλειμμα θερμίδων, επιτρέποντας την απώλεια λίπους. Αυτή η απώλεια μπορεί να περιλαμβάνει το λίπος της κοιλιάς ή άλλων σημείων τοπικού πάχους που είναι για κάποιους  τόσο δύσκολο να χάσουν. Το υπερβολικό λίπος της κοιλιάς έχει συσχετιστεί με υψηλότερο κίνδυνο καρδιακής νόσου, ορισμένων τύπων καρκίνου και διαβήτη.

Μία προπόνηση σας βοηθά να βελτιώσετε την τεχνική κατάρτιση σας, την αντοχή και πάνω από όλα τη συγκέντρωση σας. Η μισή προπόνηση είναι διανοητική και πρέπει να εστιάσετε στις μεμονωμένες κινήσεις που συνθέτουν ένα συνδυασμό. Είναι μια καλή επιλογή γυμναστικής για όσους θέλουν να κάψουν θερμίδες για απώλεια βάρους ή για να βελτιώσουν την αντοχή τους και να δυναμώσουν την καρδιά. Οι άνθρωποι που βαριούνται εύκολα με το να κάνουν διάδρομο και όργανα, θα απολαύσουν τον γρήγορο ρυθμό και τις νέες κινήσεις διασκεδάζοντας ταυτόχρονα.
Δεν χρειάζεστε καμία εμπειρία για να πάρετε μέρος στο Muaythai Fitness. Όλοι είναι ευπρόσδεκτοι. Θεωρείται μια προπόνηση με χαμηλή ή υψηλή πρόσκρουση υψηλής έντασης. Οι αρχάριοι συνιστάται να ξεκινούν αργά. Ακούστε το σώμα σας και κάντε διαλείμματα πίνοντας νερό όταν χρειάζεται. Κατόπιν συνεχίστε την άσκηση σε πλήρη ένταση.

Είναι φυσιολογικό να απογοητεύεστε εάν αντιμετωπίζετε κάποια τεχνικά ή φυσικής κατάστασης μικροπροβλήματα.  Μην το σταματήσετε!!!!  Ακόμα κι αν δεν μπορείτε να ακολουθήσετε ακριβώς τις κινήσεις του εκπαιδευτή, συνεχίστε να απολαμβάνετε τα οφέλη αυτής της σωματικής δραστηριότητας. Με πρακτική και υπομονή, θα βελτιωθείτε. Με μια προπόνηση ασκείται όλο το σώμα σας γυμνάζοντας κάθε μυϊκή ομάδα , με έντονη εστίαση στην καρδιά σας. Οι γρήγορες κινήσεις βελτιώνουν την ευελιξία, την ισορροπία και τον συντονισμό και μπορούν να σας βοηθήσουν να φτιάξετε ταχύτερα αντανακλαστικά.

Τέλος το Muaythai Fitness είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για την ανακούφιση του στρες και του εκνευρισμού. Απελευθερώνει ορμόνες (ενδορφίνες) οι οποίες ηρεμούν, γεννούν αίσθημα ευδαιμονίας, συμβάλλουν στην καλή διάθεση και εξουδετερώνουν τα υψηλά επίπεδα της αδρεναλίνης, από την οποία προκαλείται το στρες. Παράλληλα, λειτουργούν και ως φυσικά παυσίπονα του οργανισμού, ενδυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα και καθυστερούν την εξέλιξη της γήρανσης. Επίσης  βελτιώνουν τη διάθεσή σας και εμποδίζουν τα συναισθήματα του πόνου.

Scroll to top